ORCHOMENOS-NEWS

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ...

Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

ΔΗΜΟΣ...ON LINE;;;

   Η δύναμη του διαδικτύου φαίνεται ότι κινητοποιεί πλέον και τους τοπικούς φορείς μετά και το ηχηρό μήνυμα της πρόσφατης κάλπης. Το χθεσινό ρεπορτάζ με τίτλο  ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ φαίνεται δεν άφησε ασυγκίνητα τα όργανα του Δήμου...




αφού σήμερα από  πρωί  έφτασε στην περιοχή  όχημα του Δήμου με δύο υπαλλήλους για να καθαρίσουν το παρκάκι από τα ξερά κλαδιά. Καταρχήν   ένα μπράβο που έστω και με καθυστέρηση 18 ημερών  αποφάσισαν να λύσουν αυτό το πρόβλημα,
άλλα   αναρωτιέμαι: αν δεν είχε δημοσιευτεί το  προηγούμενο άρθρο θα υπήρχε σήμερα το συνεργείο του Δήμου στην περιοχή ;;
Η απάντηση νομίζω ότι είναι προφανή ότι δεν μπορεί να λειτουργεί ο Δήμος με αυτό τον παιδαριώδη τρόπο.
Καλό θα είναι λοιπόν  να έχουν όλοι τα μάτια τους ανοικτά  σε κάθε γειτονιά.κι επειδή εμείς δεν μπορούμε να είμαστε σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του Δήμου καλούμε όλους τους πολίτες που  αντιμετωπίζουν το παραμικρό πρόβλημα στη γειτονιά τους να επικοινωνούν μαζί μας ώστε να το δημοσιοποιούμε με την ελπίδα να λυθεί....
Τοπική Αυτοδιοίκηση το μεγαλείο σου!!!





3 σχόλια:

  1. Κύριε Μάντζα, αυτοί που ωφελήθηκαν με τόννους ξύλα απ' τον κορμό, γιατί δεν μάζεψαν και τα ξερόκλαδα ?
    "Μην ρωτάς τί κάνει η πατρίδα σου για σένα. Ρώτα τι κάνεις εσύ για την πατρίδα σου" !!
    (Αλλά, αυτός που το είπε, ήταν πολύ μακριά από τον συνοικισμό !)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε ανώνυμε (;;) ήταν.... εκατοντάδες τόνοι τα ξύλα και ντροπή τους που τα πήραν για να ζεστάνουν τα παιδιά τους....αυτό δήλωσες με το παραπάνω δήθεν ανώνυμο σχόλιο σου ή δεν κατάλαβα εγώ καλά;;Όσο για το τι έχω κάνει και κάνω εγώ για τον τόπο μου κι άλλοι κάτοικοι του Συνοικισμού σε καλώ να το συζητήσουμε ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ. Έχεις τα κότσια λεβέντη μου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αν είχες κότσια θα απαντούσες σε όλα τα σχόλια ...και συ ....λεβέντη μου κι όχι εκεί μόνο που σε παίρνει ...γιάννη μου ...και μη προσπαθείς να κανεις το μάγκα ....γιατί γελοιοποιείσαι.....επειδ'η πήρες ένα στυλό και γράφεις δε σημαίνει ότι ότι λες οι άλλοι το πιστεύουν ....άσε έχεις δείξει πολύ καλά τι άνθρωπος είσαι....σε έχουμε καταλάβει κύριε Μάτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή