ORCHOMENOS-NEWS

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ...

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

WELKOME TO THE PARTY...

Μια υπενθύμιση για τους αναγνώστες που ξέχασαν το άρθρο με τίτλο:

ΕΝΑΡΞΗ ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ ΛΗΞΗ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ...


Οι εκλογές δεν τελείωσαν  όποτε ισχύει μέχρι την Κυριακή η απόφαση μου για την  μη δημοσίευση των σχολίων στις αναρτήσεις του παρόντος.  ιστολογίου. Μετά το χθεσινό αποτέλεσμα-αναμενόμενο ατ εμέ- σωρεία  από κακεντρεχή σχόλια κατέκλυσαν το blogger  από όσους δεν πρόλαβαν να κουκουλωθούν νωρίς.
   Αγαπητά μου πρώην φιλαράκια  μην ζορίζεστε άδικα,γνωρίζετε καλά ότι δεν μπορείτε ούτε να με πικάρετε ούτε να λασπολογείτε  εναντίον μου ανώνυμα. Αν έχετε τα κότσια πείτε μου τα παράπονά σας κατάμουτρα και σας υπόσχομαι να μην  είμαι τόσο σκληρός απέναντι σας. Λίγες μέρες έμειναν εξάλλου...
Χαλαρώστε και απολαύστε το πάρτυ...

                                                     Μάντζας Κ. Ιωάννης
                                                 Δημοσιογράφος-Εκδότης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου