ORCHOMENOS-NEWS

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ...

Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ


Αγαπητοί Συμπολίτες,

Είμαι ο Στέφανος Ξηρογιάννης, ιδιωτικός υπάλληλος, 23 ετών γεννημένος και μεγαλωμένος στο Παύλο. Μορφώθηκα στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου μας, μαθαίνοντας να ζω με τα προβλήματα που μαστίζουν τη νεολαία μας. Είμαι τελειόφοιτος Λυκείου καθώς και του Ι.Ε.Κ. Πληροφορικής.

Στην απόφαση μου να ζητήσω την ψήφο σας με οδήγησε το γεγονός ότι πρέπει να στηριχθεί και να αντιμετωπιστεί κατάλληλα η νεολαία του τόπου μας.

ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ

ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ

Η ΝΕΟΛΑΙΑ

Στόχος μου είναι να δώσουμε κίνητρα στη νεολαία να μείνει στον τόπο μας και παράλληλα να αντιμετωπίσουμε

κατάλληλα τα καθημερινά προβλήματα

της.

Είμαι αποφασισμένος να αγωνισθώ

ώστε να ξαναγυρίσει η αισιοδοξία και το

χαμόγελο στον τόπο μας.

Με πίστη στον πολίτη,

Στέφανος Ξηρογιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου