ORCHOMENOS-NEWS

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ...

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Έτσι... το είδα το κι αλλιώς... μας λέει ο στιχουργός Κ. Κωτσόπουλος


Ο Λειβαδίτης νέος
στιχουργός Κ. Κωτσόπουλος μιλάει για το «Δες το κι αλλιώς»

Ο Κωνσταντίνος Κωτσόπουλος γεννήθηκε στην Λιβαδειά Βοιωτίας το 1994.Είναι αυτοδίδακτος στην κιθάρα και γράφει τραγούδια από μόλις 12 χρονών.
Μας είπε στην συνέντευξη του ο Κ. Κωτσόπουλος :
 To«Δες το κι αλλιώς» γράφτηκε πριν 3 χρόνια, όταν πρωτοξεκίνησε η κρίση. Ήταν μία περίοδος που είχα πέσει ψυχολογικά λόγο των γεγονότων. Έβλεπα πολλούς ανθρώπους γύρο μου να τους έχει κοπεί το χαμόγελο παραδίνοντας τον εαυτό τους....σκεφτόμουν που θα οδηγήσει όλο αυτό!
 Έτσι μου ήρθε η έμπνευση του  «Δες το κι αλλιώς» για να θυμίζω σε εμένα και στον υπόλοιπο κόσμο πως ο μόνος τρόπος να λύνουμε τα προβλήματα μας είναι να χαμογελάμε!
 Στην αρχή δεν μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση σαν αποτέλεσμα. Μετά από κάποιος μήνες, συναντήθηκα με τον Δημήτρη (σ.σ. Δημήτρη Νίκαινα) και του έπαιξα το τραγούδι... τραγουδώντας το αυτός, ένοιωσα την αύρα που ήθελα σε αυτό. Μου λέει ξαφνικά!
Αυτό το κομμάτι το θέλω!
Δεν το σκέφτηκα ούτε στιγμή, ήξερα πως αυτό το κομμάτι είναι για τον Δημήτρη. Έναν άνθρωπο που κάθε δυσκολία του την έχει αντιμετωπίσει με ένα χαμόγελο, βγαίνοντας πάντα νικητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου