ORCHOMENOS-NEWS

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ...

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ Ανδρέα Β. Κουτσούμπα...


Αγαπητοί μου φίλες και φίλοι, επιθυμώ να ευχαριστήσω από καρδιάς όλες και όλους εσάς που με τιμήσατε και με εμπιστευτήκατε με τη ψήφο σας στις Εθνικές & Βουλευτικές Εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, όπως και να πω ευχαριστώ σ’ εκείνες και εκείνους που δε με ψήφισαν για τους λόγους του καθεμία και καθένας. Η στήριξή σας στο πρόσωπό μου με γεμίζει πρωτίστως μ’ ένα αίσθημα χαράς και ακολούθως μ’ ένα αίσθημα ευθύνης απέναντι σας.
Η κοινοβουλευτική μου παρουσία, η πολιτική μου συμπεριφορά και αγωνιστικότητα, η διαδρομή μου στη Νέα Δημοκρατία αποτελούν απόδειξη και εγγύηση ότι, ήμουν, είμαι και θα συνεχίζω να είμαι δίπλα σας και στον τόπο μου. Δεσμεύομαι, ότι όλα όσα καταφέραμε τα τελευταία δυόμισι και πλέον χρόνια μέσα από πολλές θυσίες δεν πρόκειται ν’ αφήσω να πάνε χαμένα μιας και όπως είχε πει και ο Κων/νος Καραμανλής «Έχουμε επίσης την κακήν συνήθειαν να καταστρέφουμε με τα ίδια μας τα χέρια ό,τι με κόπους και θυσίες δημιουργούμε.. και αυτό το πράττουμε κατά κανόνα εις τας παραμονάς της επιτυχίας.». Άλλωστε πεποίθησή μου είναι ότι το μέλλον δεν είναι δώρο. Είναι επίτευγμα. Με τη Βοιωτία δε θα παίξουμε, με την Ελλάδα δε θα παίξουμε. Κλείνοντας σας ευχαριστώ και πάλι για την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου και εύχομαι καλή δύναμη σε όλους τους εκπροσώπους του Νομού μας από όποια θέση και αν βρίσκονται, με την ευχή να προασπίζουν όσο καλύτερα μπορούν τα δικαιώματα του Βοιωτικού λαού.
 Με εκτίμηση, 
Ανδρέας Β. Κουτσούμπας








Δικηγόρος Πρώην Βουλευτής Ν.Δ. Βοιωτίας Πολιτικό Γραφείο: Πεσόντων Μαχητών & Φίλωνος 11, 32100 Λιβαδειά τ: 2261089770-71, κ: 6932526800, e: kutsubad@otenet.gr http://kutsubad.blogspot.gr/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου