Στηρίζει το Επιμελητήριο Βοιωτίας τις τοπικές επιχειρήσεις, όπως
προβάλλει σε τηλεοπτικό σποτ και πως; Υπάρχουν δύο κραυγαλέα παραδείγματα που
δείχνουν ότι όχι μόνο δεν τις στηρίζει, αλλά και τις απαξιώνει.
Το πρώτο αφορά στην απόφαση της Διοικητικής Επιτροπής να αναθέσει την έκδοση του ενημερωτικού περιοδικού του Επιμελητηρίου σε εκτυπωτική επιχείρηση της Φωκίδας, τυχαίο; Οι γνωρίζοντες απαντούν όχι.
Το δεύτερο παράδειγμα αφορά στην απόφαση τηλεοπτικής (μόνο)προβολής του Επιμελητηρίου σε σταθμό με έδρα τη Φθιώτιδα, κόστους 4.600 ευρώ.
Εκπρόσωποι των τοπικών ενημερωτικών μέσων της Βοιωτίας κάνουν λόγο για πλήρη απαξίωση τους και καλούν τη διοίκηση να απαντήσει, γιατί τις απέκλεισε από το πρόγραμμα. Πρόκειται για τα μέσα, που ανελλιπώς, στηρίζουν και προβάλλουν τις δραστηριότητες του Επιμελητηρίου. Και σε αυτές τις δύσκολες οικονομικά εποχές θα περίμεναν τη στήριξη του επιμελητηρίου, ως μια αναγνώριση της προσφοράς τους.
Το θέμα τέθηκε στη χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ του Επιμελητηρίου από τους Χ. Παπαθωμά και Α. Μητά, όπου ο οικονομικός επόπτης Λ. Παπαχαραλάμπους, (απόντος του προέδρου κ. Αγνιάδη) αποκάλυψε ότι η συμφωνία με την τηλεόραση είχε γίνει πριν τις επιμελητηριακές εκλογές και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προβολή επιχειρήσεων (άραγε ποιών;). Προφανώς για να μην υπάρξουν αντιδράσεις από τους λοιπούς υποψήφιους συνδυασμούς επιλέχτηκε η διαφήμιση να γίνει μετά τις εκλογές, με ότι μπορεί να υποκρύπτει αυτό.
Όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια, ο κ. Παπαχαραλάμπους, όχι μόνο δεν γνώριζε ποιά είναι τα μέσα ενημέρωσης της Βοιωτίας, αλλά ούτε και το περιεχόμενο του σποτ, το οποίο το επιμελητήριο , με τις συνδρομές των μελών του (και των επιχειρήσεων ενημέρωσης ) θα πληρώσει .
Άγνοια για το θέμα δήλωσε και η πλειοψηφία των μελών του Δ.Σ., που ζήτησε για ανάλογες αποφάσεις να ενημερώνεται εκ των προτέρων.
Το πρώτο αφορά στην απόφαση της Διοικητικής Επιτροπής να αναθέσει την έκδοση του ενημερωτικού περιοδικού του Επιμελητηρίου σε εκτυπωτική επιχείρηση της Φωκίδας, τυχαίο; Οι γνωρίζοντες απαντούν όχι.
Το δεύτερο παράδειγμα αφορά στην απόφαση τηλεοπτικής (μόνο)προβολής του Επιμελητηρίου σε σταθμό με έδρα τη Φθιώτιδα, κόστους 4.600 ευρώ.
Εκπρόσωποι των τοπικών ενημερωτικών μέσων της Βοιωτίας κάνουν λόγο για πλήρη απαξίωση τους και καλούν τη διοίκηση να απαντήσει, γιατί τις απέκλεισε από το πρόγραμμα. Πρόκειται για τα μέσα, που ανελλιπώς, στηρίζουν και προβάλλουν τις δραστηριότητες του Επιμελητηρίου. Και σε αυτές τις δύσκολες οικονομικά εποχές θα περίμεναν τη στήριξη του επιμελητηρίου, ως μια αναγνώριση της προσφοράς τους.
Το θέμα τέθηκε στη χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ του Επιμελητηρίου από τους Χ. Παπαθωμά και Α. Μητά, όπου ο οικονομικός επόπτης Λ. Παπαχαραλάμπους, (απόντος του προέδρου κ. Αγνιάδη) αποκάλυψε ότι η συμφωνία με την τηλεόραση είχε γίνει πριν τις επιμελητηριακές εκλογές και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προβολή επιχειρήσεων (άραγε ποιών;). Προφανώς για να μην υπάρξουν αντιδράσεις από τους λοιπούς υποψήφιους συνδυασμούς επιλέχτηκε η διαφήμιση να γίνει μετά τις εκλογές, με ότι μπορεί να υποκρύπτει αυτό.
Όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια, ο κ. Παπαχαραλάμπους, όχι μόνο δεν γνώριζε ποιά είναι τα μέσα ενημέρωσης της Βοιωτίας, αλλά ούτε και το περιεχόμενο του σποτ, το οποίο το επιμελητήριο , με τις συνδρομές των μελών του (και των επιχειρήσεων ενημέρωσης ) θα πληρώσει .
Άγνοια για το θέμα δήλωσε και η πλειοψηφία των μελών του Δ.Σ., που ζήτησε για ανάλογες αποφάσεις να ενημερώνεται εκ των προτέρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου