ORCHOMENOS-NEWS

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ...

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

45 σχόλια και συνεχίζει το..υπάρχει άλλος δρόμος



45 σχόλια και συνεχίζει το..υπάρχει άλλος δρόμος
Φίλες και φίλοι αναγνώστες και σχολιαστές της ηλεκτρονικής εφημερίδας orchomenos news ,μετά από 28 μήνες ενασχόλησης με το παρών blog,με περισσότερα από 1.150 άρθρα κάθε φορά που ανεβάζω ένα άρθρο για την ενημέρωση σας περιμένω την δική σας συμμετοχή μέσω σχολιασμού.
Αυτό που έγινε της τελευταίες μέρες με το άρθρο του κ. Ν. Καΐλη με τίτλο ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ξεπέρασε και την μεγαλύτερη φαντασία μου όταν ενεργοποιούσα και δημοσίευα ελεύθερα όλα τα δικά σας σχόλια!!Τα 45 σχόλια νομίζω αξίζουν την αναδημοσίευση του άρθρου όπως αποτυπώθηκε στο 23ο φύλλο της εφημερίδας «τα ΝΕΑ του ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ».
Βεβαίως και τα δικά σας σχόλια αξίζουν αναδημοσίευση έτσι όπως αποτυπώθηκαν, είτε με θυμό είτε με οργή είτε με θαυμασμό.

Ανώνυμος είπε...
ΩΡΑΙΟ!!
8 Σεπτεμβρίου 2011 6:15 μ.μ.

ORCHOMENOS-NEWS είπε...
Ναι όντως ωραίο το άρθρο του Νίκου Καΐλης και μακάρι να το λάβουν σοβαρά υπόψιν οι του ΠΑΣΟΚ που παρακολουθούν το παρόν μπλογκ
8 Σεπτεμβρίου 2011 8:01 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
ΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΡΘΡΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ (ΜΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΣΥΝΘΕΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ).Κε ΚΑΪΛΗ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΗΣΟΥΝ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ,ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ.
9 Σεπτεμβρίου 2011 3:03 μ.μ.

ORCHOMENOS-NEWS είπε...
Αγαπητέ ανώνυμε 3:03 διαφωνώ μαζί σου όχι στο όσα λες, ο καθένας έχει την άποψη του και είναι σεβαστή, διαφωνώ όμως στο ότι καταφέρεσαι κατά κάποιου(σ.σ. το κ. Ν. Καΐλη) που γράφει επώνυμα, ενώ είσαι πιάνεσαι εκ νέου κρυμμένος πίσω από την μάσκα της ανωνυμίας....Πότε επιτέλους θα μάθεις εσύ και οι όμοιοι σου να αναλαμβάνεις την ευθύνη των όσων λες και γραφείς??
9 Σεπτεμβρίου 2011 10:07 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
EGW EXW NA PW TA EKSHS:1)STO NIKO NA TA XWNEI AKOMA PIO POLU KAI NA SUMMETEXEI AKOMA PERISSOTERO!
2)KAI STON ANWNUMO THELW NA DIEFKRYNISEI LIGO AFTO POU LEEI OTI AN O KAILHS HTAN AGANAKTISMENOS THA EKANE ALLA PRAGMATA..DLD??
PWS FAINETAI KAPOIOS OTAN EINAI ORGISMENOS NA MATHW GIA NA TO KANW K EGW POU EIMAI EPISHS!!
9 Σεπτεμβρίου 2011 11:10 μ.μ.

ORCHOMENOS-NEWS είπε...
Μετά από την απάντηση του ανώνυμου 11:10 τον λόγο έχει πάλι ο ανώνυμος 3:03 που θα μας δώσει ΔΩΡΕΑΝ μαθήματα αγανάκτησης από την βολή του καναπέ του...
Εν αναμονή
10 Σεπτεμβρίου 2011 9:46 π.μ.

Ανώνυμος είπε...
1)ΟΠΟΙΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ;
2)ΑΝ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΜΕ ΛΕΝΕ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΖΑΧΑΡΙΑ ΘΑ ΛΥΝΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ;
3)Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ;
4)ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ.ΠΡΩΤΑ ΔΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΣΑΙ ΔΛΔ ΔΕΝ ΛΕΣ ΠΡΩΤΑ "ΕΙΜΑΙ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ, ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΡΑΣΗ",ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΡΑΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΣΑΙ.
5)ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΕΡΙ ΚΑΝΑΠΕ ΔΕ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ.ΕΙΝΑΙ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΠΥΡΟΒΟΛΑΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΧΤΥΠΗΣΕΙΣ.

Υ.Γ:Ο Κος ΚΑΪΛΗΣ, ΠΟΥ ΤΟΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ (Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟ ΔΗΛΩΝΕΙ)Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ "ΟΜΟΡΦΙΕΣ" :
http://www.youtube.com/watch?v=S20_JuaX8gg&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=e0NpV6E1yoE
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ew5FCHaigPY
http://www.youtube.com/watch?v=OgqHAcR5vow&feature=player_embedded#!
10 Σεπτεμβρίου 2011 2:54 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
Στις 7 Νοεμβρίου 2011 κ. Καΐλη σε ψήφισαν γιατί πίστεψα στα κοινά μας όνειρα. Σήμερα σχεδόν ένα χρόνο μετά σε βλέπω να διαμαρτύρεσαι για τις αποφάσεις της κυβέρνησης... Δεν σε βλέπω να κάνεις το ίδιο για τις αυξήσεις της Δημοτικής Αρχής της οποίας είσαι μέλος!!! Θυμίζω 60% στα τέλη ύδρευσης, 80% στην κατανάλωση και 100% στο ΤΑΠ στο ρεύμα!!! Ξεκίνα από τον οίκο σου να εκφράσεις την οργή σου και μετά βλέπουμε!!! Άντε γιατί από ξύλινο πολιτικό λόγο έχουμε μπουχτίσει!!!
Φιλικά ένας που σε ψήφισε, πίστεψε...
10 Σεπτεμβρίου 2011 5:33 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
Kalispera sas paidia. Tha ithela na po kai go me thn seira moy oti kanei kala o kyrios kailhs pou milaei etsi, giati o ANDREAS PAPANDREOY prin pethanei eipe:Sthn gynaika mou afino ta panta,kinhta,akinhta.Sta paidia mou kati sofo:afino to onoma mou.Skefteite to oloi sas!!!!!!!!
12 Σεπτεμβρίου 2011 2:54 μ.μ.

ORCHOMENOS-NEWS είπε...
Απάντηση προς τον ανώνυμο(??) 2:54 απαντώ ΕΠΩΝΥΜΑ και τον περιμένω για μια τετ α τετ συζήτηση όταν μεγαλώσει και γίνει άντρας(…)Μέχρι τότε του λέω απλά τα εξής:
1)Κανένας δεν είναι στο απυρόβλητο αλλά όποιος γράφει και δρα σε μια κοινωνία επώνυμα αναλαμβάνει την ευθύνη των όσων λέει και γράφει, αντίθετα με σένα(…)
2) Αφού ντρέπεσαι να μας πεις το ονοματεπώνυμο σου και κρύβεσαι πίσω από ανώνυμα σχόλια ή ψεύτικα ονόματα μάλλον εσύ έχεις το πρόβλημα(…) κι όχι εγώ.
3)Ποιος σου ζήτησε αριθμό ταυτότητας αγαπητέ ανώνυμε; Μήπως να ξαναδιαβάσεις όσα γράφω;
4) Συμφωνώ επί της ουσίας ότι όλοι κρινόμαστε.
5)Ο καναπές σε ενόχλησε για δύο λόγους προφανώς :α)Σαφώς κάθεσαι στον καναπέ και ωευτοεπαναστατείς και σε ενόχλησε η αλήθεια; β) τελικά το πρόβλημα σου είμαι εγώ ή ο κ. Κα Καΐλης ;
15 Σεπτεμβρίου 2011 10:24 π.μ.

Ανώνυμος είπε...
ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΑΝΑΠΟΔΑ.
5)α)ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ, ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΡΙΧΝΕΤΕ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΤΕ ΓΕΜΑΤΑ.ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΜΠΕΙΤΕ ΜΟΝΟΣ ΣΑΣ.
β)ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟ BLOG ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΩ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
3)ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΣΑΣ ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΑΤΙΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
2)ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΕ ΕΝΑ BLOG ΔΕ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ "ΠΡΟΒΛΗΜΑ" ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΙΝΑΙ "ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΙ".
1)Ο Κος ΚΑΪΛΗΣ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ.ΕΧΕΙ ΤΙΣ "ΠΛΑΤΕΣ" ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΡΙΕΡΑ.
ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ; ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΒΡΕΘΕΙ.
ΝΑ ΣΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΕΠΩΝΥΜΑ, ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ BLOG.ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ, ΑΛΛΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ...
15 Σεπτεμβρίου 2011 3:13 μ.μ.

ORCHOMENOS-NEWS είπε...
Ανώνυμε 3:13 ο φόρτος εργασίας δεν μου επιτρέπει να ασχοληθώ άλλο με την γνώμη που έχεις εσύ για τον κ. Καΐλη κλείνω εδώ το θέμα και ανανεώνω το ραντεβού μας για το επόμενο δημοσίευμα που θα σας ενοχλήσει..Κλείνοντας σου σημειώνω το εξής :Υπογράφω και στο BLOG αλλά και στην εφημερίδα όλα όσα γράφω
Μάντζας Κ. Ιωάννης
15 Σεπτεμβρίου 2011 3:45 μ.μ.

Νίκος Καΐλης είπε...
Διαβάζοντας όλα αυτά που έχουν γραφτεί εδώ πολύ προσεκτικά από όλους νομίζω πως πρέπει να απαντήσω και να διευκρινίσω την θέση μου.
Στον ανώνυμο 5.33 θέλω να πω πως οι προθέσεις και τα όνειρα με τα οποία συμμετείχα στις δημοτικές εκλογές είναι ακριβώς ίδια με τώρα. ΔΙΑΦΩΝΩ με αυτή την κυβερνητική πολιτική και θεώρησα σωστό να το πω.
ΔΙΑΦΩΝΩ με τις αυξήσεις που αποφασίστηκαν από την δημοτική αρχή ,(ακόμα και τη στιγμή που εγώ ξέρω πολύ καλά οτι έγιναν αναγκαστικά για εξοικονόμηση χρημάτων στα άδεια ταμεία του δήμου)και την έχω εκφράσει αυτή την δυσαρέσκειά μου, να είσαι σίγουρος, -στα πλαίσια όμως που μπορώ από μόνος μου-. Μακάρι να υπήρχε ανταπόκριση και από εσένα και από άλλους πολίτες να πάμε ΜΑΖΙ με άλλες προτάσεις που θα μπορούσαν να αποτρέψουν τα παραπάνω. Θα ήμουν σίγουρα υπέρ σε αυτή την προσπάθεια ακόμα και αν ερχόμουν σε αντιπαράθεση με τους "δικούς μου. α είσαι σίγουρος....
Τώρα όσον αφορά τον ανώνυμο 3.13
θέλω αρχικά να του πω ότι σίγουρα κάνει κάποιο λάθος όσν αφορά τις δράσεις που υποτίθεται ότι δεν έχω κάνει....γιατί νομίζω πως σε όλες τις πρωτοβουλίες που αφορούν τον τόπο μου έχω συμμετέχει, έχω αναλάβει πρωτοβουλίες στα πλαίσια που μου έχουν οριστεί. Τώρα αν έχω εκφράσει στους "έσω" την αγανάκτησή μου το έχω κάνει αλλά δεν θα κουραστώ να σε πείσω ,όπως επίσης και δημόσια το έχω πει.
Επίσης αν μπορείς να με διαφωτίσεις ως προς τί είδους δράσεις περίμενες από εμένα κ τι εννοείς όταν λες ότι είμαι υπό την προστασία του ΠΑΣΟΚ και δεν αναλαμβάνω καμία ευθύνη θα το εκτιμούσα πολύ!
Νίκος Καΐλης
15 Σεπτεμβρίου 2011 8:19 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
Άδεια τα ταμεία του Δήμου;;; Ωραία αυτή η καραμέλα!!! Πως ο Δήμαρχός μας με άδεια τα ταμεία πληρώνει τους δύο ειδικούς συνεργάτες;;; Γιατί να μας στοιχίζουν γύρω στα 50000 ευρώ τα προεκλογικά του συμβόλαια;;; Τι λες φίλε μοι Καΐλη;;;
15 Σεπτεμβρίου 2011 8:41 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΧΕΣΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...ΕΓΩ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΔΙΕΚΡΙΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΧΕΣ ΠΛΑΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΕΣ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΑΠΕΝΕΝΤΙ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΕΣ.ΚΑΙ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΚΟΜΗ Κ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΛΑΤΕΣ(ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ, ΜΑΚΑΡΙ Κ ΕΓΩ ΝΑ ΕΙΧΑ...)ΕΔΕΙΞΕΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΑΚΟΜΗ Κ ΑΝ ΑΥΤΟ ΒΛΑΠΤΕΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ Κ ΓΡΑΦΕΙΣ Κ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΨΟΥΝ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΑΣ ΜΑΣ ΔΕΙΞΟΥΝ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΜΕΙΝΑΜΕ ΤΕΛΙΚΑ.
16 Σεπτεμβρίου 2011 5:46 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
kailh den ta les kala!ta tameia den htan mono adeia(pou auto to kseroun k oi petres)auto einai to ligotero.to poso xrewmenos einai o dhmos to ksexname;;;;;;;
17 Σεπτεμβρίου 2011 12:53 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
Poioi einai oi 2 eidikoi synergates oeooooooo? poia adeia tameia k pou xrwstame esy de to gnwrizeis??oti mphkame akoma pio mesa apo th sunavlia tou ploutarxou pou htan pleonasmatikh den to ksereis?tis mhnuseis epeidh tous xrwstame akoma apo thn kouka kai ton mpash den to gnwrizeis????ti epathes amnhsia???se ola ta magazia tou emporikou sullogou pou xrwstaei o dhmos esy de to gnwrizeis????? e??????? ta xrwstoumena apo ta petrina esy de ta ksereis? mexri kai thn pissa gia na kleisoun tis trypes proeklogika stous dromous xrwstame...afth einai h klhronomia pou afhse h oktaetia ths prohgoumenhs dhmotikhs arxhs..to ksereis?????gi afto kalo einai na xamhlwnoun oi tonoi ekei pou den mas pairnei.
17 Σεπτεμβρίου 2011 1:05 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
μάλλον το αποτέλεσμα του περσινού Νοέμβρη κάποιους τους πείραξε πάρα πολύ....κ το χειρότερο;;;; ακόμα τους πειράζει με την σιγουριά που είχαν!!!! δεν εξηγείται όλη αυτή η επίθεση προς εσένα ρε Νικόλα. κ να υποστηριζες πως όλα είναι τέλεια με το πασοκ να το δικαιολογουσα. μια χαρά τα είπες αλλά πληρώνεις σπασμένα όπως φαίνεται.
17 Σεπτεμβρίου 2011 1:10 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
συμφωνώ με τον τελευταίο! Συγχαρητήρια!!
17 Σεπτεμβρίου 2011 2:05 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
1.Κε ΜΑΝΤΖΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΦΟΡΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΝΑΙ ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΘΕΛΕΤΕ.
2.Κε ΚΑΪΛΗ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΕ ΜΕΛΗ Ή ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ (Μ)ΠΑ(Τ)ΣΟΚ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 28η ΚΑΙ ΤΗΝ 29η ΙΟΥΝΙΟΥ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΑ ΜΠΟΓΑΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ "ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ"
3.Κε ΑΝΩΝΥΜΕ 5:46, ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΝΤΙΚΡΟΥΟΜΕΝΕΣ. ΟΡΓΗ=ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ=ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Υ.Γ:http://www.youtube.com/watch?v=twHwE3mzspE&feature=player_embedded
17 Σεπτεμβρίου 2011 2:58 μ.μ.

ORCHOMENOS-NEWS είπε...
Προς ανώνυμο 2:58
Ο φόρτος εργασίας μου που έχω θα σε κούραζε και μόνο σαν σκέψη πόσο μάλλον δε αν συμμετείχες, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα της κουβέντας εδώ. Τελοσπάντων όταν λες ότι μου δίνεις χρόνο τι εννοείς γιατί σε έχω χάσει λίγο, μπορείς να γίνεις πιο σαφής ;
17 Σεπτεμβρίου 2011 8:49 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
κ.2:58 δεν ζητήσαμε λεξικό και σημασιολογική ανάλυση. Να μας πείτε πως θα δείξουν την οργή τους οι αγανακτισμένοι ζητήσαμε και ακόμη απάντηση δεν πήραμε. Εφόσον ο τρόπος που έδειξε την οργή του ο Καΐλης δεν σας άρεσε τι ακριβώς προτείνεται εσείς; κ με τον όρο πολιτισμένα εννοούσα για π.χ. τον γραπτό λόγο που χρησιμοποιεί ο κα Καΐλης. Αν όμως η οργή σημαίνει καταστροφή και ο κ Καΐλης δεν την έδειξε με το κείμενο του πρέπει να αρχίσουμε να καταστρέφουμε παρά να γράφουμε. Μάλλον η άποψη σας είναι ότι δεν μπορούμε να δείξουμε την οργή πολιτισμένα όπως γράφοντας σε ένα κείμενο. Εκτός κ αν είστε της άποψης ότι πρέπει δείχνουμε την οργή μας με άλλους τρόπους....Κάποιες φορές λοιπόν ακόμη κ αν οι έννοιες είναι αντικρουόμενες καλό είναι να συνυπάρξουν αν ο στόχος μας είναι το επιθυμητό αποτέλεσμα.
17 Σεπτεμβρίου 2011 10:39 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
http://www.youtube.com/watch?v=twHwE3mzspE&feature=player_embedded

αυτό το βίντεο είναι η απάντηση στο παραπάνω και τα λέει όλα....
17 Σεπτεμβρίου 2011 11:20 μ.μ.

ΝΙΚΟΣ ΚΑΙΛΗΣ είπε...
agaphte anwnyme 2.58 exw na apanthsw sto sxolio pou afora emena oti merikoi anthrwpoi sta duskola fygomaxoun,fevgoun kai afhnoun ta dyskola stous epomenous...egw proswpika stous agwnes mou opws kai h parataksh mou tha apodeiksoume oti menoume,ta vgazoume pera kai to kalutero einai pws sto telos...afto tha ektimhthei apo filous k exthrous!! k kati allo emeis protimoume na deixnoume thn orgh mas me politismeno tropo gia na ftasoume sto stadio ths dhmiourgias ystera......afth einai mia diafora mas!!
17 Σεπτεμβρίου 2011 11:27 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
Νομίζω πως τόσο ο πολιτισμός όσο και η οργή του καθενός διαφαίνονται κατά τη διάρκεια της καθημερινότητάς του μέσω της συμπεριφοράς και των πράξεων του. Είναι δύο έννοιες που αν μη τι άλλο συνεπάγονται την εκάστοτε παιδεία του ατόμου. Εκτός αυτού προκαλούνται από το περιβάλλον που μας περιβάλει αλλά και από την ατομική προσπάθεια! Ο τρόπος εκτόνωσης είναι καθαρά προσωπική υπόθεση και ειδικά όταν αφορά το πολιτικό κομμάτι της εποχής μας θεωρώ πως είναι τουλάχιστον άστοχο να κατακρίνεται, ειδικά από εμπλεκόμενους του συστήματος. Το "Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ" υπάρχει για κάποιο λόγο, όπως επίσης και το "ΤΟΠΟΣ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ". Δεν μπορείτε να προσβάλλετε κάποιον (τον κ. Καΐλη) του οποίου τη γενιά ΕΣΕΙΣ φέρατε στο σημείο της αγανάκτησης. ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ και μόνο που προσπαθήσατε να τον φιμώσετε και να τον τσαλακώσετε!ΝΤΡΟΠΗ!
17 Σεπτεμβρίου 2011 11:33 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
tosoi rwthsan tous tropous me tous opoious deixnei kaneis thn orgh tou k akomh perimenoun.Akomh k h kuvernhsh ths Ν.Δ. grhgorotera tha energouse!!!!!!!!!!!!A!!!!!!!!!!exei ginei k ena lathos me to video mallon. H dhmokratia den skotw8hke apo to PΑ.ΣΟ.Κ. h Νea Dhmokratia skotw8hke apo to PA.SO.K!!!!!!!!!!!!!!!
17 Σεπτεμβρίου 2011 11:48 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
ΝΙΚΟ ΜΠΡΑΒΟ.ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΕΣ ΤΑ ΛΙΜΝΑΖΟΝΤΑ ΝΕΡΑ!ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΨΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΤΗΝ ΛΕΣ!ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΠΑΛΕΥΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ.ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ.
ΕΞΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΥΦΛΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΟΥ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΣΕ ΑΥΤΟ
ΛΙΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΝΙΚΟ.ΕΛΠΙΖΩ ΕΣΥ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ.
Β. ΚΑΡΑΛΗ
18 Σεπτεμβρίου 2011 12:05 π.μ.

Ανώνυμος είπε...
ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ
Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΧΕΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΕΙ
Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ:
http://www.youtube.com/watch?v=S20_JuaX8gg&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=e0NpV6E1yoE
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ew5FCHaigPY
http://www.youtube.com/watch?v=OgqHAcR5vow&feature=player_embedded#!
http://www.youtube.com/watch?v=8A49QYT_FN4&feature=player_embedded#!
http://www.youtube.com/watch?v=Pgb71Hxi8hE&feature=related
ΤΑ ΠΡΩΤΑ 4 VIDEOS ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΣΚΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ 28η ΚΑΙ 29η ΙΟΥΝΙΟΥ.ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΖΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ VIDEO ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΤΟΥ ΑΡΗ ΧΑΤΖΗΣΤΕΦΑΝΟΥ.
Ο Κος ΚΑΪΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΛΟΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ.ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ EXEI ΓΡΑΨΕΙ ΕΝΑΣ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΟΙΟ ΣΥΝΘΕΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ, ΔΛΔ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΑΣ ΘΕΜΑ.ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΥΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΑΡΙΕΡΑΣ (“ΤΟΠΟΣ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ” ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΟΣ).ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΧΟΛΙΑΣΑ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ “ΟΡΓΗ” ΚΑΙ “ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ”.ΑΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΒΙΑ (ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ), ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ, ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΦΤΑΣΕΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙ ΟΡΓΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ,ΤΟΤΕ ΔΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.
Κε ΚΑΪΛΗ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ, ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΟΣ, ΤΗ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.
Κε ΜΑΝΤΖΑ ΓΡΑΨΑΤΕ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΕΣΗ ΧΡΟΝΟΥ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΘΕΛΕΤΕ.
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΘΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΥΧΑΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΕΛΛΟΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ, ΣΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ, ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΣΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ.
“Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗΣ, ΟΔHΓΕΙ ΣΤΟ ΠΑΛΑΤΙ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ” WILLIAM BLAKE (1757-18257)
18 Σεπτεμβρίου 2011 6:25 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
http://www.youtube.com/watch?v=Z5taNFdyHKQ

Νομιζες πως τα δες ολα?
22 Σεπτεμβρίου 2011 11:42 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
"Νικολα δωστα ολα"
23 Σεπτεμβρίου 2011 2:50 π.μ.

Ανώνυμος είπε...
Νικό, να μου επιστρέψεις τα δανεικά που μου χρωστάς γιατί είναι δύσκολοι οι καιροί!
23 Σεπτεμβρίου 2011 2:52 π.μ.

Ανώνυμος είπε...
Nikolaki...kserw ti ekanes persi to kalokairi!
23 Σεπτεμβρίου 2011 2:53 π.μ.

Ανώνυμος είπε...
O Nikolas eine politikos kratoumenos diladh?!!!
23 Σεπτεμβρίου 2011 2:54 π.μ.

Ανώνυμος είπε...
Se ponese h kardia mou kai se goustarei!
23 Σεπτεμβρίου 2011 2:54 π.μ.

Ανώνυμος είπε...
Oso exw fwnh 8a sto tragoudaw, ki oti logia na pw 8a nai s agapaw! to neo tragoudi tou pasok!
23 Σεπτεμβρίου 2011 2:55 π.μ.

Ανώνυμος είπε...
Τα δυο σου χέρια πήρανε
βεργούλες και με δείρανε!

ΠΑΣΟΚ
23 Σεπτεμβρίου 2011 2:56 π.μ.

Ανώνυμος είπε...
Σίδερα μασαει ο Κουταλιανικος!
23 Σεπτεμβρίου 2011 2:57 π.μ.

Ανώνυμος είπε...
O Andreas Papandreou eipe prin pe8anei:sthn gynaika mou afhnw kinhta kai akinhta,sta pedia m afhnw to onoma mou kai ston Niko ton Kailh tis hgetikes kai dioikitikes ikanothtes mou!!!
Parakalw na dhmosief8ei!
23 Σεπτεμβρίου 2011 2:59 π.μ.

Ανώνυμος είπε...
nikola proxwra,paniko sperneis!!!olh h neolaia pasok mazi sou reeeeeeeeeeeeee!
23 Σεπτεμβρίου 2011 9:18 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
polu tha htheles anwnume na exeis stis plates sou tous agwnes tou nikou kai tis diekdikhseis tou!!niko go on!!
23 Σεπτεμβρίου 2011 9:20 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
kala ta sxolia twn anwnumwn 2.56,2.55,2.54 pou entelws tyxaia pesan ola mazi deixnoun kai to epipedo TOY! EMEIS PANTWS STHRIZOUME KAI PSHFIZOUME NIKO KAILH KAI STIS DHMOTIKES KAI STIS ESSWKOMATIKES KAI OPOU GOUSTAREI..KAILH SE PAME ME 1000!!
23 Σεπτεμβρίου 2011 9:23 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
KAILH GERA GERA NA SPASOUME MERIKWN TA NEVRA...........
23 Σεπτεμβρίου 2011 9:25 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
Εγώ θα μιλήσω ανοιχτά, καταρχάς συγχαρητήρια Νικόλα για τις πολύ συγκροτημένες απόψεις σου και για την αντικειμενικότητα του αλλά και για το επίπεδο και τους καλούς τρόπους που σε διακρίνουν. Λοιπόν τους αγώνες του Νίκου για τον τόπο του αλλά και την πορεία του στο πασοκ, όσοι τον ξέρουμε έστω και λίγο, τα ξέρουμε και εγώ σου λέω πως κινείσαι σε όλα με απίστευτη αξιοπρέπεια!! Τώρα στους ή στον ανώνυμο θέλω να πω οτι αν ο στόχος του ήταν να μειώσει το άρθρο αυτό ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ γιατί εγώ που είμαι έξω με τον κόσμο καταλαβαίνω ότι η καλή κριτική υπέρ του Νίκου σαρώνει....με μικροπρέπειες και λαϊκισμό εσείς χάνετε, αυτοί που πρέπει κερδίζουν...
ΝΙΚΟ ΚΕΡΔΙΣΕΣ....
23 Σεπτεμβρίου 2011 9:53 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
O TOPOS MAS EXEI ANAGKH APO NEOYS ANTHRWPOUS ME OREKSH,FANTASIA,MYALO....NIKO PROXWRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
23 Σεπτεμβρίου 2011 9:54 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...
σιγά ρε παιδιά τι κάνετε έτσι ; ένα παιδάκι έγραψε την αγανάκτηση του και πέσατε να το φάτε, και είμαι σίγουρος πως όλοι εσείς όλο και με κάποιο κόμμα νταραβερίζεστε. τι έγινε τελικά; πολύ ζήλια πιάνω και καθόλου σοφία.. εδώ καραβιά χάνονται κι η.. αλεπού χτενίζεται..και κάποιοι κύριοι από δω που έκαναν λάθος επιλογές και δε τους βγήκε το χαρτί βγάζουν κακία, αντί να μαζέψουν τα μυαλά τους και να κάνουν την αυτοκριτική τους κάνουν, κριτική και ξεχειλίζουν κακία. αμ δε φταίνε οι άλλοι για τις δίκες τους βλακιες.και τέλος πάντων εδω το καράβι βουλιάζει και πρέπει να’ μαστε ενωμένοι, αλλά που να το καταλάβουν αυτό μερικοί που συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τα παλιά κολπακια,χωρις να πάρουν χαμπάρι ότι αυτά δεν περνανε πλέον. άντε σοβαρευτείτε γιατί χανομαστε!!!!
24 Σεπτεμβρίου 2011 12:14 π.μ.
Δημοσίευση σχολίου

3 σχόλια:

  1. ΕΓΩ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΞΑΛΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟΣΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΑΙΛΗ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ ΠΑΣΟΚ ΤΑ ΠΕΝΘΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ,ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ Κ.Λ.Π ΩΣ ΝΕΟΛΑΙΑ ΠΑΣΟΚ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ? (ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΝΕΟΛΑΙΕΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΟΡΧΟΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ) ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ (BLACKBERRY ΚΤΛ) ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ???????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΓΩ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΞΑΛΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟΣΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΑΙΛΗ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ ΠΑΣΟΚ ΤΑ ΠΕΝΘΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ,ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ Κ.Λ.Π ΩΣ ΝΕΟΛΑΙΑ ΠΑΣΟΚ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ? (ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΝΕΟΛΑΙΕΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΟΡΧΟΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ) ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ (BLACKBERRY ΚΤΛ) ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ???????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ta sxolia den kollane me to keimeno alla telwspantwn..as apanthsoume...ta taksidia me thn neolaia pasok toulaxiston ta plhrwnoun osoi pane apo thn tseph tous,kai oson afora ta blackberry osoi exoun sen ta xoun etsi alla exoun dwsei to xrhmatiko poso pou analogei tou kathena sto komma alla kai na to phre plhrwnei o idios kanonikotata ton logariasmo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή